lördag 4 oktober 2008

Rampljuset, Barnkanalen

Så, nu sitter jag på tåget tillbaks till Stockholm. Har varit i Malmö för inspelning av en liten tvåochenhalvminutsgrej till Barnkanalens "Rampljuset", en ganska trevlig "talangtävling" där publiken, det vill säga barn i åldrarna 9-12 år, bestämmer vilken artist som är bäst och därmed går vidare i tävlingen. Artistansvarige för programmet ringde i förrgår och hade ett avhopp, så de ville att jag skulle komma istället, så helt oförberedd "tävlade" jag mot tre riktigt duktiga artister. Vilka, och hur det gick, får ni se i programmet som sänds någon gång i början av November. Jag får återkomma med datum, vet ej själv nu. I logen fann jag min totala motpol. En stretchande handståendeartist vid namn Jens. Rätt var det var stod han på händerna, eller hade vänt ut och in på sig själv. Se bilden.

Inga kommentarer: